HEMMA KÄNNS HEMSKT.

det här känns bara avskyvärt, det var inte det här jag ville, jag ville stanna där föralltid, allting förändrades, nytt folk och en massa nya händelser.            Landade i Malmö inatt vid ett tiden, flyget hem kändes jobbigare och längre än resan dit, antagligen över en massa tårar och nedstämning.
Otroligt jobbigt att lämna de dära, alla var jättetrevliga och allt kändes bra. fy bubblan.
träffade en tös där nere på samma hotell, amanda från helsingborg.
vi fäste oss snabbt vid varandra, och vi hade enormt kul, i baren spenderades många timmar kan jag säga.

vaknade imorse vid nio, längsta jag sovit på nu i en vecka, det har alltid varit att man gått upp vid sju, för att solen tittat in och värmen gått rakt igenom en.  
frukost och packat upp en massa, lagt in bilderna på datan, som såsmåningom kommer in.    
brännskador på kroppen, då solen tagit jättekraftigt. så jag ska snart ta ett varmt bad med oljor och grejer.  

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0