grillen så smått ihopasatt.

dagen blev helt wierd, först skåne plantor i staffanstorp med mamma, sen stack vi hemåt, handlade först mat till ikv och sedan en stor mjukglass på hydro, årets första (A)  tack för den.
Nu, för en stund sedan blev mamma och jag halvklara med uppsättningen av den rostfria nya grillen från USA, inte helt färdig men det som är över fick bli jobb till pappa (y),        om en stund hoppas jag pappa kommer, så jag kan börja hjälpa mamma med maten,       han är kvar i malmö på banan och kör.

föresten måste erkänna något väldigt pinsamt, jag har kört fast min king cab ;$ ojojoj, haha så jag stod där och börna som en jäkel, till slut fick jag problem och tog ut pappas stora fyrhjuling och försökte dra upp den med den, men det gick inget vidare, så nu får jag vänta på att pappa ska komma hem och hjälpa mig.

nu blir det snart en joggingrunda, och sen duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0