Amanda aka Kirran

efter en varm dag i helsingborg, vid hamnen och graffiti house, så tog jag tåget hem till kära Lund, bussen därifrån till Veberöd där robin raring hämtade mig på min feta derbi, sooofta    - the greek citat ;)
Nu sitter jag hemma hos robin raring, tvättat derbin och hans cross, ikv blir det förhoppningsvis tv och snacks.

tack kirran för två helt underbara dagar hemma hos dig och din underbara familj.
saknar allting redan, och med dig är allting så härligt och levande.   jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: amanda

gumman jag saknar dig med :/ träffas snart igen tack? Du är välkommen när som helst ! Vi har det så jävla bra tillsammans, & samtalen med dem herregud ! & när man blev uppringd av en yr grek :S hahaha <3 älskar dig & familjen hälsar hur mycket dem tyckte om dig <3

2008-05-24 @ 18:56:51
URL: http://amandadanielle.blogg.se/
Postat av: amanda

gumman jag saknar dig med :/ träffas snart igen tack? Du är välkommen när som helst ! Vi har det så jävla bra tillsammans, & samtalen med dem herregud ! & när man blev uppringd av en yr grek :S hahaha <3 älskar dig & familjen hälsar hur mycket dem tyckte om dig <3

2008-05-24 @ 18:57:11
URL: http://amandadanielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman jag saknar dig med :/ träffas snart igen tack? Du är välkommen när som helst ! Vi har det så jävla bra tillsammans, & samtalen med dem herregud ! & när man blev uppringd av en yr grek :S hahaha <3 älskar dig & familjen hälsar hur mycket dem tyckte om dig <3

2008-05-24 @ 18:57:35
URL: http://amandadanielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0