ystad festivalen

hemma ifrån en helt underbart trevlig kväll i ystad med en massa trevligt folk.      dock har jag aldrig varit på festivalen förr och trodde inte direkt att det skulle se ut så här, hade förväntat mig ett störe nöjesfält samt annat.   men folket gjorde det trevligt, tack för ikväll alla !
Bussen hem var katastrofal, den gick halv ett ifrån Ystad och bara där på stationen stod vi en kvart för att allt folk skulle på , vidare till öp hoppade fler på , helt sickat.    en timme tog det från ystad till veberöd.  

Som vanligt är jag ordentligt pigg efter sånt här , så nu blir det en stund framför datan,    ska försöka få mig trött och sova, pga konfirmation imorgon vid ett tiden, då jag måste vara fräsh och uppkläd, herregud säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0