Pigelin & HB - en bra blandning

Pigelin & HB fick jag lära mig igår att det var jävligt gott,  pågrundav det så drack jag det hela kvällen.   Sonny fyllde på med Pigelin genom att köra ett antal gånger till Veberöd för att handla, haha go pojk <3
Ganska trevlig fest för övrigt, sista kvällen med er nior var helt amazing, trodde inte det skulle kännas såhär iheller, men all lycka i framtiden för er som jag inte kommer träffa så mycket.     var hemma inatt vid tolv, kände bara hur jag degade mer och mer, sängen kallade och jag somnade lika kvickt som jag la mig,    vakna nu rätt pigg vid sex tiden,   dagvården idag och mys i stan, stadsparken kanske?        <3

Måste påminna om hur mycket jag saknar min Kirran, helt ofattbart!   
nu börjar tiden bara rinna iväg mer och mer, jag älskar dig snäckelina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0