jag blir deprimerad för varje dag som går ..

tvåtusen åttas bästa minne är helt klart greklandresan med farmor & farfar där jag träffade överunderbara Amanda!
Nu under en hel veckas tid, längre till och med, så har massa saker hänt, filmer jag sett har handlat något enstaka om greklands fineseer, även tidningens utbud gör mig deprimerad.  

Eftersom jag tillbringar varje på dag bussen från veberöd till Lund så har jag en halvtimmes väntetid på stationen tills min nästa buss går,   då läses både metro & city tidningen.

varje dag & då är det verkligen varje dag, har kreta reserna sänkts och sänkts.
 
Igår hittade jag en resa till Chania/Platanias för ;   1 vecka = 3998 :-    2 veckor = 4798 :-    


jag blir deprimerad för varje dag som går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0