I'm back in HBG

Framme i Helsingborg!

Imorse när jag vaknade fick jag världens ide,  träffa Kirran i helgen hade ju dock inte varit fel?
blev att packa väskan, och sedan höra av mig till henne, allting blev perf och gick bra.

Tog bussen in till Lund vid tio i sju, och sen vidare till St lars, mötte Susanne och begav oss till Dagvården.
frukost och lunch + färdighetstränning,     bull..
Tåget till Helsingborg gick 13:51 vilket var perfekt, Susanne som själv bor i Helsingborg hade sällskap med mig på tåget.       Vi missade 13:51 tåget pga Susanne som stod och pladdra med mig i evigheter på perrongen, och när hon väl slutat snacka så körde tåget, haha.. fint!     fick vänta ytterligen tjugo min, men helt ok!

Nu sitter jag här hemma hos Kirran i hennes mysiga soffa, och tänker på en massa.    GREKLAND!  
Ikv blir det antagligen fest sen shopping och mcdonalds står på schemat, haha!     ha en bra helg, vi hörs på sön <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0