HELSINGBORG - fre-sön

Söndag & sista dagen i HBG hos Kirran min!    känns hemskt och åka, lite som att åka ifrån Platanias faktiskt.. (a)
Ska snart ta och göra oss iordning och sen dra ner till Stan för att luncha på graffiti house,    därefter tar jag tåget hem till härliga Lund.     Det är positivt att det regnar iaf, så jag inte sitter på tåget i full solsken, det låter jobbigt, lite regn skadar inte.      visserligen kan vädret förändras på några timmar.

Min helg här i helsingborg har varit helt otroligt mysig och skoj.   fest i fredags hos Kim hette han, jättemkt trevligt folk.    Väl hemma därifrån blev det ett telefonsamtal till Kreta.    åh.. vilken efterlängtan. 
Resan till dem nästa år är riktigt väl planerad och ska bli.   någongång i Juli - Augusti.   
Lördagskvällen blev mys först med fotboll och tacos, sugit att sverige förlorade.   samt tråkigt att grekland förlorade dagen innan =/ , uschja.
Därefter blev det hem en runda till Elin,     cykelrunda & sen hem . snacks & massa skratt & minnen.


en sak är jag helsäker på, jag mår extremt bra med dig kirran.     jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: kirran!

Och jag med dig, vi har det hur jävla bra som helst tillsammans :D <3 jag älskar dej jyynssååån !!!

2008-06-15 @ 17:41:13
URL: http://amandadanielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0