hejdå storkskolan..

hemma från en helt underbart trevlig avslutningsdag.  

Dagen började med att klockan ringde vid 7, och jag total vägrade att gå upp, så det blev en stund tänke liggande på hur min morgon skulle börja.     frukost - sminkning - blentarp.
Fick en hel del massa samtal + sms imorse också, där jag fick reda på att Skolan var total vandaliserad, möbler hängde i taket och böckerna i skåpen var utkasstade samt toalettpapper överallt, men det hör nästan till ;)

Vid tio stack jag till skolan och redan vid halv tolv stack jag, mamma och åsa & Sophie och lunchade på byakrogen, mysigt!      jordgubbstårta på det till efterrätt.

avslutningsfest ikväll, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0