från bra till dåligt - dåligt till bra?

tusen taggar har satt sig på mig idag, jag har varit fullständigt trött på allting och känner bara för att krypa ner i sängen med en kopp te och kolla på en härlig film!   .. har fixat möte med sjukvården idag, det blir på torsdag och ska pratas om att jag mår ännu dåligare på avdelningen jag är på, ingenting blir bättre och jag har mina ångest tankar innu, som driver mig till ett och annat ;S
Drog från sjukhuset vid ett idag, blev en runda till rusta med farmor, som jag inte träffat sedan kreta resan, hon blev helt förstörd när hon hämtade mig på st lars, hon trodde aldrig jag skulle hamna på det dära dårhuset. jag älskar dig farmor.
är man dåre så finns det ingen annan stans att hamna på , som sagt!

Åkte med farmor hem och chekade hennes kreta bilder, hemskt och se men sammtidigt lättande, jag måste tillbaka till det landet,       kreta 09   - janni & amanda..

Ska lägga mig och kolla lite resor nu, inför sommar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0