en kortfattad helg.

En kortfattad berättelse om helgen;

Valla i fredes, en hel del skoj hände!  dels så var det planerat att det skulle bli förfest hemma hos Sophie, men det ändrades och istället for vi iväg till Sjöbo, vilket jag hel ångrar egentligen ;/ , sånt som händer dock.
Väl inne i Sjöbo så mötte de oss, och den synen vi fick på det folket var bara tack och adjö, dock inte alla, men iaf de första vi mötes av i ingången. haha!    deltaljer fås tyvärr inte , xp
Joddla var hyfsat bra och mycket folk som vanligt,   mycket bööööönnnnår.    hih(A) emma, vi skulle hitta en bonne till dig ju, hur blev det med de? ojdå ..
Hemma vid halv två igen, och då blev det datamys och sen sängen.

Pigg och alärt vaknade jag vid 8 dagen efter, haha yr i bollen men sammtidigt ganska klar i huvet.   efter det flesta gångerna jag druckit och blivit helt väck har jag mått skit, men denna gången hällde jag bara i mig, dåligt janni ;/

Stack till dragracingen vid tio och träffa en massa trevligt folk, senare kom Josefine in och det blev mat där och mys .
Körningen för pappa i helgen har dock inte gått jättebra, först en hel del klydd med koplingen samt hans huvudreaktioner, ( måste bytas ut ) höhö!   .. däremot blev öltältet populärt denna kväll. undra varför..

Nu idag har jag varit extermt trött och kännt mig otroligt ofräsh.  Mötte gunnarsson inne på banan idag så jag åkte med dom hem och sen vidare till Sthlmarna, bad och sol (Y), nu ikväll har det varit grillning med teamet (Y)

ska gå en runda nu med harley, och sen dra mig till sängs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0