Är det så här det känns att leva?

idag har jag kännt sånt agg, ända sen imorse när jag vaknade var jag helt deppig och sur.   Bestämde iallafall med Palm att vi skulle ses och snackas vid idag efter hans jobb och min dagvård. hm tydligen blev det inte så eftersom han istället stack till pfeiffer..          Usa conteinern kom hem idag efter en himlans tid.     bland bilarna fanns en fyrhjuling, honda 400 cc!  snacka om att janni blev glad.     det blev en treck kväll detta..
Imorgon är det Midsommar och jag orkar inte fira och hålla på, så jävla less på allt just nu :s ... varför ska allt va så här nu :s    visserligen har jag själv ställt till med en hel del, men försöker ändån förbättra det, nu lägger jag snart ner ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0