Allt och lite till ..

Nu har jag stått ut med pappas data i några dagar, visserligen funkar min laptop bara det att internetet klyddar och jag vet inte vad jag ska göra, så har ringt hit mammas bror, som är datakunnig, så han kommer förmodligen ikväll, fick muta med sockerkaka, (A) haha!      Dagen har varit tråkig och nedstämd,   dagvården hela dagen, frukost + lunch och en jäkla massa vila. det funkar inte ha det så bara,    Så jag bestämde mig för att gå ner till mammas jobb som ligger inne i stan, vädret var helkasst med regn och vått överallt, men det fick bli en promenad ändån, Bönnårna robin&thomas slog en pling som tur var precis när jag börjat gå, så de höllt mig sällskap.

Imorgon ska jag iväg till Lund först på morgonen till dagvården, käka frukost där sen bär det av till Sövde för att rida islandshäst med andra från avdelningen på st lars,   ska bli jätteskoj.     sen blir det lunch på Byakrogen (Y).
kvällen blir hos Becka, med grill & fest !     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0