15:03 / panikläge.

shit vad tiden går snabbt bara man går ifrån datan en stund, hah (A)     städat  damsugat - torkat golvet så förhoppningsvis är mamma på ganska bra humör när hon kommer hem för en gångs skull då kan man hoppas på.
maten jag lagade till min syster och hennes kompis blev lagom uppskattat, korv & mos, deras egna förslag, elak som jag är gjorde jag vårrullar och ris till mig själv. haha ...
fick en massa planerat inför imorgon också, moster ringde och var i panik läge .. 
"  -  jag måste ha en ny klänning, eller vadfan som helst inför bröllopet som börjar närma sig, shit !!  "

haha, så efter st lars mötet imorgon så bär det först av in till Lunda stan och shoppa, hittar vi inget där blir det en runda till malmö istället.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0