080624 15:25

Emma raring har varit borta i hela 2 veckor nu,  jag saknar dig jättemycket och hoppas du verkligen har det superbra!
.... hade jag kunnat hade jag inte tvekat att ta ett flyg ner till dig <3


Dagen har varit lugn och fin, kom till dagvården imorse på ett ganska bra humör, inte sådär trött som alla andra mornar brukar vara utan helt perfekt.   började göra iordning frukosten som skulle serveras till oss fem patienter, men två av den var lediga, och de andra två var sjuka, så det blev endast jag & två ledare.
efter frukosten blev det en halvtimmes vila och sen begav vi oss till Bussen för att gå i stan och sedan luncha där.   denna dagen var alltså en social aktivitets dag.            mätt och belåten drog jag mig hemåt med bussen, vädret varier något fruktansvärt, imorse var det jätte blåsigt och för någon timme sedan när jag satt och väntade på bussen i Veberöd så var det blåst och mulet ena stunden, sen helt plöstligt tittade solen fram.

   liseberg den 4:e ?     hänga på, säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0