KRETA, I'LL BE BACK!

jag vet knappt vart jag ska börja, jag saknar kreta och har gjort det nu ända sen maj månad.  

I april begav sig jag och min syster, och farmor & farfar, samt faster och kusinerna ner till Platanias på kreta, helt underbart var det måste jag säga, väl där nere träffade jag på en skåne tös, från helsingborg.   vi blev väldans bra vänner direkt och det kändes genast jättebra och vi var faktiskt väldigt lika fick vi också höra.   de flesta kvällarna där nere bestod av drinkar och barhängande, något jag kan sakna enormt just nu när jag tänker tillbaka.

Nästa sommar hoppas vi på en resa tillsammans ner till Platanias för att träffa våra goa vänner ( greker ) haha,  och en hel del drickande och ätande lär det bli,    KRETA/ PLATANIAS       - santa helena,   christos & aris & timi & tassos !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0