Söndag

Idag är jag verkligen på topp, dock är inte vädret det.. som kunde gett mig lite sol så jag får lite färg på bodyn..
inte det nä,   gårdagen var jätte jätte trevlig måste jag säga, tack för det gunnarssons.    sol - bad & grillning (Y)
Dock lite väl ledsen när jag kom hem efter som min mobil telefon legat hemma under hela kvällen så hade jag missat fem samtal från robin älskling som är i grekland ;/ får hoppas vi hörs av snart, för snart blir det jobbigare än vad det redan är..         något annat?    mh, tränningscyklen har bärts in på mitt rum nu och kommer förbli här har jag bestämmt.    Anledningen är att jag ska tvinga mig själv stå på den minst en kvart om dagen/kvällen oftast.    sen hur det blir med det, får vi helt enkelt se?  mjaa.. det ska nog gå bra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0