sol & nyponsoppa - det bästa jag vet.

God Morgon,

Nej, det blev ingen Småland & ingen High Chaparral, men inte gör det något.
Tog cyklen hem imorse från robin och dete var riktigt skönt med en cykeltur i skogen, vädret är kanon men blåsten får finnas.    väl hemma blev det en lång dusch och sen en fullkornsmacka - nyponsoppa och melonbit.

Fick även reda på igår av robin från simrishamn att traktorkortet ska bli svårare efter den förste september,  tyvärr hade jag fått tid den 2 september i Lund, förgäves såklart.. så det har jag ringt och försökt bokat om.  fick en ny tid i Kristianstad den 27 augusti, så nu är det bara att plugga och hoppas på det bästa, för att göra omprov är jag inte så sugen på om det ska bli svårare än vad det kanske redan är. puh,    luck me!

familjen är påväg hem från någonstans, inte riktigt koll på vart dem är , men sen blir det vel antagligen att hitta på något med dom, eftersom sommaren börjar lida mot slutet, och snart bär pappa av till Norge för att tävla och det kommer kännas jobbigt.       vi hörs senare <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0