SJÖBORAKAN .

ojoj, denna kvällen gick undan måste jag säga, kom hem ifrån arbetet och slängde ihopa en kladdkaka till grabbarna i racingteamet,    joggade en runda med harley i en timme nere i skogen och det var verkligen behövligt ikväll , kändes väldigt bra för den delen, nu för en stund sedan kom jag hem ifrån Sjöborakan med Jerry , min gudfar och även en av pappas bästa kompis, himlans skoj .. mycket motorcyklar & räksmörgåsar, såklart blev det en sådan också . haha (aa)
.. kom precis lagom hem där ifrån , när grabbarna skulle dra . hoppas dem får det riktigt skönt, och inga explosioner eller liknande, för då går jag under..     jag älskar dig pappsen <3

ska nanna nu , upp tidigt imorgon till arbetet, hörs imorgon kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0