mycket mycket bra.

Nu har jag satt min fot i skåne igen efter en veckas trevlig och spännande semester i stora stockholm.
Veckan har mestadells bestått av shopping och gamla stan,    kan inte mer än att säga att jag älska gamla stan.
Gamla byggnader och små mysiga affärer, himmelrike.   I fredags drog jag hemåt med nöje av att åka inom Västerås, däremot var inte Västerås inte på vägen hemmåt, utan ungefär 15 mil från stockholm mot Norrköping, ojdå.
 
Fått ett bra besked om gymnasieintaget.        Turism&hotell linjnen väntar mig nu i tre år. efterlängtat.
Pågrundavdet blev det firande med Sophie raring som också kommit in på hennes första gymnasieval.     congrats.
CHAMPANGE OCH GLASS!    kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0