min robin är snart på hemmaplan.

nu börjar det verkligen närma sig, ska snart dra mig till sängs för att försöka somna och sova bort tiden som är kvar.    alltså klockan tio hämtar Maria mig och sen kör vi en massa ärenden, och sen till Kastrup för att hämta våra efterlängtade pågar.    Mitt Oriflame paket kom idag, och det kändes otroligt bra, fick det egentligen för ett bra tag sedan men några av flaskorna i var spruckna och hade runnit ut så det var bara att skicka tillbaka och reklamera och få nytt . så nu har den kommit och jag är på topp, ansiktkrämerna och de övriga krämerna har anlänt !

jag har även försökt förstå mig på designen här på bloggen, men det går mest åt helvete. hur vill jag ha det? , jo inte så här och för att få det helt annorlunda behöver jag ett proffs, kanske du som är det jag söker efter? ;)
nej, jag ska nog faktiskt dra mig till sängs och iallafall sova senast elva idag, som sagt   -  ha en bra fortsatt kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0