måndagskväll

nyss fått i mig en middag, klockan är lite väl sent för det egentligen, men det blev helt konstigt med tiden idag, var hemma vid fyra och sen blev det duschen och sen datan lite och sen handla i sjöbo, sen var klockan helt plötsligt halv nio . inte alls bra, för mig som ska följa ett matschema efter min behandling så kan jag säga att denna dagen är mer eller mindre sumpad, för den har gått åt fan, matschema funkar inte för min del .
malin och kristian är på besök ikväll med glass, och jag har planerat att inte äta glass för den jävla ångesten pallar jag bara inte med, utan istället kommer det bli en promenad med harley i skogen.  godkväll alla läsare <3

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Har hittat en jätte bra sida, liknar gratis bio, tycker att du ska bli medlem där

Gå in på denna länk och bli medlem, det kostar ingenting :)



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Kram N I C O L E

2008-07-28 @ 20:57:45
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0