körkortet pågång :)

vilket jag inte tror att jag har berättat är att jag har fått mitt efterlängtade körkortsintyg till traktorprovet samt B .
pluggar väldans mycket nu på traktorkortet och ska förhoppningsvis skriva provet snart någon gång, problemet är bara mitt minne, kasst som fan.. glömmer det mesta efter en plugg kväll. men ju mer pluggning desto bättre ju.

dagen har varit mer eller mindre jobbig asså , det blev stan och jag var inte ett dugg sugen på det så jag föreslog domkyrkan som jag aldrig varit in i , så det fick bli en runda i den och sen vidare till graffiti house, där blev det en bakad potatis, som jag svettades igenom.     ångest & ångest ..
en promenad till st lars efter det med marie,   och en runda upp till kusin som ligger inlagd på st lars pga depressioner och självmordstankar.   jag älskar dig och finns här för dig raring .
själv ska jag snart ut en runda med hunden och rensa tankar och grejer, behövs känner jag.    

jag saknar och älskar robin,   kom hem babyy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0