ibland är det helt okej!

jag bara av gudar dig susanne raring, du är som en jävla pärla.         

idag har dagvården gått oerhört snabbt, och det blev lite hantvärk, och sedan lunch på det från rock n' roll kocken, grönsaksgryta med ris, haha!   det fick bli ett vegetariskt alternativ idag eftersom det andra var fläskpankaka och skaldjur.
Susanne har livat upp min dag, skrattattackerna sätts ofta igång när vi är i farten.     öste ner med regn påvägen hem men otroligt skönt för det behövdes verkligen i denna torra skog jag lever i.
fått ett helt annorlunda matschema nu också som jag ska fullfölja för att dämpa mina kräkningar.        
we have to see ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0