i behov av att känna lugnet kanske..

ätit en god middag med familjen nu och känner mig ganska lugn.   dagen har varit helt stressig men trevlig, mycket spendering med familjen, pga trädgårdsarbete, anlagt ny gräsmatta, som så småningom ska bli grön och fin, förhoppningsvis (A) haha.   varit ute och kört med atraktorn och ska snart lägga mig i badet och kolla på film tänkte jag, känner att jag måste börja koppla av mer och känna lugnet liksom, jogging hit och dit, aldrig någon lugn minut ..

imorgon blir det dagvården, alltså upp klockan sex och sen iväg tio i sju med bussen till Lund, hemma igen vid fyra ungefär antar jag, ska inom Moster en stund och ta en kaffe tänkte jag, får hoppas på fint väder också.
TWO DAYS -   sen kommer robin hem och jag kan snart inte vänta längre.
ska dammsuga rummet nu och sen ut på en joggingrunda,   ha en bra kväll gott folk.    om jag har tid blir det en uppdattering efter badet kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0