fotbollsgolf var kanske inte min grej :p

just nu sitter jag här med min älskade pojkvän och myser med marängsviss och hallonläsk, haha (A) sounds romantic.
varit en ganska lugn kväll med mycket skratt och glädje, fått känna av mamma rollen lite genom att bära och ta hand om robins broders son.  söte väre! fotbollsgolf i hörby blev det, inte min grej riktigt, men inte helt fel ändån ;p
ska snart ta en promenad med älskling och Molly, försöka promenera bort marängsvissen, heh!
... sen föredrar jag sängen faktiskt, riktigt trött och klockan är trotsallt redan tio ;) hah.  ovanligt för mig att vara uppe nu ja.

Imorgon är planerna kanske att åka upp till Småland, till High Chaparral och spendera dagen där uppe med familjen och robin <3 , dock inte så sugen på det eftersom jag varit där i minst två veckor varje år, puh!¨
vi får helt enkelt se,    hörs imorgon <33    godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0