familjedagar är ikke fel.

ÅH GREAT!       .. verkligen en jättemysig dag&kväll med familjen.
de hämtade upp mig här hemma vid ett tiden och då begav vi oss först till T-lilla, där pappa skulle handla några lådor till racerbilen, inte så värst skoj, men då fick han det gjort iallafall.    .. efter det bar det av till ystad , där fick det bli lunch . korv & definitvit inte min favorit kan jag säga, denna gången fick syster yster bestämma, och tack än en gång för att du tänkte på min diet gumman lilla, haha (aa)   - jag har dock hört att korv sätter sig på röven ! usch bara tanken får mig att  .. ja ;s
nu ikväll slog vi ner oss på en mysig uteservering mitt inne i trelleborg, med familjen och en annan familj som vi mötte upp där, himlans trevligt.   och nu väntar jag bara på att jag ska bli trött för att gå till sängs,   sov gott .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0