EN HEL DEL - plus att min kirranbaby kommer idag!

I hela tre dagar har min pojke varit hemma nu och det har varit duktigt skönt att få hem han kan jag säga.    mycket som hänt på en gång, har knappt tid för bloggen, jovisst har jag det men inte att uppdattera varje halvtimme..(A)
dagvården är slut för min del, skönt för enligt mig själv har den inte hjälpt ett piss, det största problemet är nog att jag kommer dö av saknad om jag inte träffar Sussannnne snart, helvetes jobbigt utan dig raring.
KIRRANBABY <3 kommer till kära hemmestorp idag, så får snart dra upp och göra mig iordning för att ta bussen in till Lund vid tolv då hon landar kl, ett .   blir vel att luncha någonstans i stan, jag själv hoppas nog på thaimat, för det var ett tag sedan det var av.     sjöbomarknad står också på schemat med töserna!  uppdattering sker ieftermiddag vid 5 kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0