... det går mig på nerverna

allting gör mig tokig, bara mera tokig än vanligt helt enkelt "/
dagvården som jag gått på nu i sex veckor är över om två veckor,  ska jag vara helt ärlig så har det gått skit kasst rent ut av sagt, ingenting har hjälpt mig och jag fick världens skällning idag av en av kärringarna där inne,    " om du inte lägger av med dina kräkningar snart så blir du i värsta fall inlagd"     precis det en sjuk bulimiker vill höra.   jag blir trött på detta!   jag är inte där av nöje utan att försöka få hjälp, men vafan är det för jävla hjälp.    ÅH!

Robin kommer hem om en hel vecka, och tiden går jätte långsamt och jag vet snart inte var jag ska ta ivägen, allting är jobbigt utan hans närhet   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0