arbetsdag 2 !

vad skönt vad skönt .    äntligen slutat från det där pissejobbet, ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag pallar en vecka till .   det är varmt och jag gör samma sak exakt hela tiden så nu lägger jag nog snart ner.. denna veckan får iaf gå , det är hyfsat bra pengar men jag måste trots allt halv trivas också . 
 
dagens problem var nog målarfärgen, ställningsbyggarnas färger är röd och blåa , och vår största tabbe idag var nog att kladda ner chefens nya flotta arbetskök.    åh säger jag bara , så fint .. men vi smet in där och fick tag på våra vattenflaskor och drack som svin och försvann ut till arbetet igen, efter någon timme då chefen kommit tillbaka till arbetet så hör vi han kalla på min och maddes såkallade "chef"    . och då hade vi tydligen kladdar ner en mindre del av köketskant, hur det nu kan ha hänt har varken jag eller madde en anning om, hah (a) känns oskyldigt men okej.

har föresten nyss tagit en dusch och nu måste jag få på mig kläder och gå en runda med harley tror jag,   äta och sen sova ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0