(Y)

Burlöv Center idag med mammsen, syster, moster och min robin, mötte upp Alex Neilander som höllt oss sällskap där inne en stund, mycket trevligt!      .. shoppingen började inne i Telenor butiken,   som jag sa tidigare så har jag varit riktigt sugen på en Sony Ericsson w760i.  .. fast i röd  i den butiken hade de dock bara silvrig eller som hon sa "stilren", dock inget jag var sugen på, så det blev till att fundera ett tag, så under tiden begav vi oss till mcdonkan och sen en runda in på en del affärer.     gick tillbaka till Telenorbutiken och tecknade ett abonnemang och köpte Sony Ericssonen, som tur var så hade hon kollat upp att den telefonen skulle komma in i röd nu under veckan, så den blir hemskickad inom några dagar, så nu är jag på topp måste jag säga.     hm, det blev såklart mer shopping - ett par liknande gladiatorsandaler inne på Din sko, och ett tub-linnegina tricot samt ett par gymnastikshortsStadium. skönt med lite nytt.  

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, ser både bra och dåliga delar med det.   förra veckan gick hyffsat snabbt så får hoppas på det bästa denna veckan också.     men nu ska jag nog ta och kila ner i sängen , sov gott .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0