vissa dagar är inte den andra lik.

jag känner mig alldeles tom. totalt matt.   - för det första känner jag att jag behöver lite tid för mig själv, mina tankar kring maten hinner jag snart inte med mer, jag hade bara velat ta en paus från allt och åka iväg någonstans och ta hand om mig själv.       

Festen igår hos Kim var jättetrevligt,  mycket härligt folk och så.    inga bilder dock =/ ..        chefen sa till mig några timmar innan jag begav mig på fest att jag inte fick vara ute mer än till elva för att jag skulle upp sex dagen efter, men just då kändes det inte som något problem för mig att ta mig upp så tidigt! - jag var hemma halv två och vaknade halv sju imorse.    det är fint - 4 ½ timme har lilla janni alltså sovit inatt. uusch!   men det är tydligen så tonårslivet är .

Imorgon däremot ska jag försöka sova ut lite, har varit jobb hela veckan samt idag.   jag fick lönen för dessa sex dagar idag också , så imorgon beger jag mig in till Stan för att hitta en mobiltelefon som lockar,   min nuvarande är totalförstörd i displayen, visserligen går det att göra vid men jag är inte intresserad av att behålla den så det får bli en ny .

Kommentarer
Postat av: Elise

jättetrevligt att träffa dig =)

2008-08-03 @ 00:25:14
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0