Vipeholmskolan

Godkväll,

nu är jag hemkommen ifrån en mycket spännande men ivrig kväll i Malmö på meca raceway, säger kanske inte er det minsta.   kortfattat och bra  - det är en racebana där man tävlar två och två mot varandra, dvs min pappa är en av dom tävlande.     gick hyfsat bra faktiskt, blev en runda på 4.41   - hans bästa har dock varit på 4.39 så det kommer snart.

det har även varit min första skoldag på vipan,   väldigt fin skola men stor .. så alla dessa byggnader - trappor och rum kommer ta en evighet att lära sig.  en skoj klass hamnade jag i och nu har jag tre år framför mig med dessa.  

jag måste verkligen sova nu,  dagen har varit krävande ;) haha (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0