trött efter arbets veckorna..

Jag lyckades faktiskt flirta till mig en ledig dag imorgon, så alltså blev det sista dagen på arbetet idag.  känns skönt! känner mig ändån hel nöjd med mina två veckors arbete på skit jobbet, ställningsbyggarna.. måla och smörja, i värmen! fy  , nej tack ..
Överaskande så kom mamma & pappa och hämtade upp mig vid jobbet och då skulle vi tydligen till Hörby och köpa en king cab, och varför var ju den första frågan imed att jag redan har en King Cab,   pappa:   "tjaa, det kan ju vara bra och ha extra delar!"     han är hel go . så nu ligger jag och glider runder på två king cabar, en vit och en svart! helfränt .
Meckat och hållt på med Kingisen nu ikväll med Pappa och Stoffe som kom på besök, trevligt trevligt.

ska faktiskt vara upp ett tag till sen blir det sängen, för janni är dundens trött, och måste passa på att sova ut alla dessa tidiga uppstigningar!   godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0