Torsdagen den 14 Augusti

Godmorgon på er!

Idag är jag innerligt trött, vaknade åtta och det ska man inte göra när man har sommarlov helt enkelt, försökte somna om men det var redan kört,       nackdelen med att bo i skogen är skogsmaskiner, som kör runt och fäller träd tidigt tidigt på morgonen, en sån stötte jag på imorse ( det var det jag vaknade av :O ) hemskt!

Frukost känner jag inte heller för, men jag ska snart tvinga mig ner och ta yoggi eller ngt lätt att äta,       sen blir det att ringa och beställa tid för nagelbyggning, ska bli så skönt att få på det igen, jag verkligen heltrivdes i det.    problemet blir nu när jag ska ta mitt traktorkort att jag måste börjar mecka och ha mig igen och det funkar itne med dessa naglar, så ehm, det får bli pappas jobb ett tag framöver.

frukost nu, ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0