TISDAG!

har mestadels pluggat på traktorprovet idag och vissa saker fastnar medans vissa saker bara går in och ut igen! ;s
fast mitt fel att jag inte börjat plugga tidigare..      på onsdag är det dax och jag är hypernervös.   (a)
har nyss ätit en god middag med mammsen och funderar på att ta en runda med hunden och sen in i duschen!  

morgondagen ser ut som så att jag ska upp vid halv sex som vanligt, och sen kommer Stoffe och möter mig vid halv sju, då vi ska ha följe till bussen.   och sen möta upp töserna på stationen för att ta en fika på espresso house, jag börjar inte förens nio imorgon nämligen , skönt för en gång skull...


nej nu blir det en promenad. ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0