TID TILL MITT BLOGGANDE

nej nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt bloggande ordentligt, tycker det blir lite sällan jag skriver så det ska ändras.
förmodligen har det blivit tiden, har knappt tid att trycka ner alla mina tankar och grejer genom att skriva på datan, så ja. men jag har lovat mig själv att ta tag i det nu.

Kvällen har beståt av Robin,  pratats vid eftersom vårt förhållande håller på att brista vilket det gjorde nu ikväll, förhoppningsvis behövs det en paus från varandra, så på tisdag åker janni till hbg och träffar favorit kirschner, ska bli skönt att komma hemifrån lite faktiskt (a),        jag saknar dig min snutt    - kreta 08 blev livets bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0