Sådan lugn och mysig dag.

Vilken seg dag, jag har verkligen ingen lust till att göra något.   Mamma & syster åkte precis iväg till Burlöv Center för en shoppingrunda, konstigt nog orkade jag inte följa med.  utan nej, just nu och några dagar framöver ska jag ägna all min lediga tid till att plugga på traktorprovet som ska göras på Onsdag i Kristianstad.

Det regnar och regnar och jag vill bara ligga inne i sängen med tända ljus och ha en söt liten pojke brevid mig och mysa.   robin kom hem ifrån jobbet.      just nu spenderar han sin helg i Malmö på Lockarpsbanan för att hjälpa en kompis.   vilket jag inte alls tycker är kul eftersom jag saknar han konstant, visserligen bestämde jag mig för att ägna all min tid till att plugga. så ja!  bli kvar då..




åh vad jag tycker om dig raring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0