sådan längtan..

eftersom jag var hemma själv igårkväll så blev en runda till gunnarsson och drack vanilla latte (a) inte helt fel nä.
Inte direkt hungrig iheller så det blev två knäckebröd med leverpastej och tomat & grönt te såklart!  eftersom det sägs att det är extremt nyttigt så har jag ju såklart ökat med mitt te drikande. konstigt nog ;p

Jogging rundan som jag nyss var ute på med Stoffe var behövlig,  känns verkligen bra att börja med det igen, hih(aa)
jag menar, innan var det typ när jag "orkade och ville"  hur fan låter det?   onyttigt!

Föresten så fyller min och Kirrans söta vän från grekland 25 år idag,  TIMI!  stort grattis!  önskar vi var där och spenderade din födelsedag tillsammans med er. åh =/





jag längtar tillbaka, och jag vet att du också gör det!

Kommentarer
Postat av: amanda

önskade att det var idag som jag satt med timi och snackade om allt mellan och jord under den varma fillten, & att vi sedan drog på och friade han! ååh. jagdöööör!

2008-08-17 @ 15:16:56
URL: http://amandadanielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0