Min Tisdag

vaknade imorse återigen hos Robin, fast denna gången inget planerat så idag låg jag till 10, det känns faktiskt riktigt skönt att ligga länge, medans den andre får gå upp och jobba vid sådär halv sex på morgonen, hih *fniss

gick ut en runda med robins hund och sedan hemåt.     faktiskt stått på min crosstrainer nu i tjugo minuter, och jag verkligen älskar det, eller ja älskar och svettas kanske är sanningen.
sista dagen på sommarlovet är idag.    blir nog bara till att ta dt lungt, ska ner och käka något, och sen en långrunda med harley.    ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=98210



Bli medlem vettja :)

2008-08-19 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0