Min plats bland ord.

ibland vet jag inte hur jag mår , och ibland vill jag bara va själv i min ensamhet.
Allting har gått så snabbt och varför har jag bara hängt efter utan svar på mitt frågetecken.
jag vill inte ha ett liv så här,  jag vill leva lyckligt utan att dölja en massa skit.
Inom mig finns hundra tankar och varje gång jag tänker på dem hamnar jag i en depression som snart inte går att lösa mer.       ibland vill jag tillbaka till helvetet som en gång var min bästa vän, jag har försökt att övervinna skiten men nu orkar jag snart inte mer, jag vill va duktig och visa att jag kan ta ansvar över mig själv, det är ingen som ska styra mitt liv,
när den dagen kommer,   då jag vet att jag kan se ut såhär, och leva ett liv så här, vet jag att jag kan ta ansvar för mig själv.




/janni


Kommentarer
Postat av: ko wax

Vafan älskling så ska du inte behöva känna det:(

2008-08-26 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0