min gårdag.

jag hann faktiskt inte uppdattera min blogg igår så får vel göra det idag medans jag kommer ihåg den.

började med att jag somnade i robins säng dagen innan och vaknade då när han skulle upp och jobba vid halv sex tiden, ingen normal tid att gå upp till när man har sommarlov dock.   så att sova vidare någon timme till var min planering eftersom jag skulle ta bussen med Sophie till Burlöv Center vid halv tio tiden.    somnade om och gosade i sängen tills mobilen väckte mig, det var mamma.. skönt och få prata med henne lite.   när jag väl lagt på luren så står klockan på 08;12   - snacka om att jag for upp och klädde på mig mina kläder, ut på mopeden och hem!   jag hade alltså 60 min att göra mig iordning på,  ingen nyckel hade jag iheller med mig så det var bara att hoppas på att  mamma hade lagt ut någon extra nyckel eller att pappa var hemma, tror ni jag hade någon sån tur?  hm nej, ingen nyckel någonstans,    det fick bli att försöka trycka sig igenom vårt lilla fönster in till tvättstugan som stod på glänt,    i den sekunden kände jag mig faktiskt någorlunda smal (a) .       i did it!          hih,     gjorde mig iordning och mötte upp Sophie.   

fick faktiskt en hel del köpt;

- tre par svart string från h&m
- en vit/grå randig scarf ifrån Bianco footwear.  
- en kopia på en american apparel dress  från gina tricot.
- en regal klocka i brett läderband från ur&penn
- pennor & stift, suddigum.  från ops.
- öronhänge (snäckor)  från ur&penn.


espresso house gjorde dagen (ih)

begav oss hemåt vid 4 tiden,   då jag stannade i lund för att invänta mina kära föräldrar , för en körkortskurs hos trafikpedagogerna i Lund,    både drygt och onödigt kändes det som.

en runda in på meriten och sen hemåt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0