måste få mig tid.

jag känner att jag knappt hinner med att uppdatera min blogg, men ska försöka hinna, utöver den tid jag har. 

denna dagen har faktiskt varit helt okej, kick off med Hotell treorna i Skumparp hos hotell läraren, där vi gjorde lite lekar och fikade.    bärde senare av på en hotell orientering i Malmö, vilket jag, rebecca och Marianne skippade och tog tåget hem istället till Lund för en fika,   blev även en kjol köpt till mig från gina tricot (a)

För en stund sedan kom jag hem ifrån malmöfestivalen.     Måste säga att denna dagen var nog det tråkigaste jag gjort.  träffade robin en stund, kändes bra iaf.   och sen blev det bara mat och promenader.   ingen bra musik alls, trist .

ska plocka undan lite på rummet nu till radio city (yy)  godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0