Måndag 11/8

Godmorgon,

För säker hetens skull ställde jag klockan på 8 imorse, pga att jag skulle ringa till Vårdcentralen och få en tid till mitt öra som krånglar igen.   .. och som vanligt så vaknar man några minuter innan klockan ska ringa vilket är hemskt.  Jag for upp iallafall, duschade och ringde.   lång kö och jag palla inte vänta så jag sket i det, blev en runda med harley och två mackor med leverpastej, nu är min dag gjord.
vad som händer senare får vi se, träffa Becky hoppas jag på , middag på stan eller liknande?
hade behövt dammsuga rummet och packa min väska inför hbg också , men ja.. det får bli när jag inte har något annat att göra. ciao




visst är dom läckra, ett par liknande blev köpta av mig förra veckan (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0