malmö town !

då var denna dagen också snart slut.
glömde uppdattera bloggen imorse så här kommer dagens sysslor.  
blev bussen in till lund för att sedan ta tåget in till Malmö med Madeleine, sötaungen - som jag inte gjort något med på väldans länge nu, så det var dax för ett äventyr!      Väl inne i Malmö mötte vi upp martin sonesson & pitcher, maddes ragg.          trianglen en runda, för att cheka lite affärer samt hitta ett mat ställe,  tyvärr inget som lockade där inne så det blev en thai resturang precis utanför, mycket gott!     efter en stund blev det en latte och juice på espresso house,     och sen affärstittande och sedan tåget hem till ystad , där blev det MAX hih! kortfattat och bra så blev dagen beståd av bara MAT! hahah (a) kul att det någon gång blir så också -   (aa)

joggat en runda nu ikväll med min älsakde vovvs, och snart blir det sängen!,      jag har sån otur när jag är hemma själv, att det oskar och regnar :(    sov gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0