make a difference.

jag vet knappt hur jag ska ytra mig.   
jag har fastnat i någon sorts depprision, som jag verkligen inte kommer ur.  
som du sa, så borde där finnas en utväg.   jag har dock inte hittat någon.    
jag vill inte ha mitt liv såhär mer,    jag vill ha en förändring!    
bråk & bråk, jag orkar inte med bråk mer. jag tar slut på alla krafter som jag får varje dag.   du sårar mig och jag kan inte mer än att vara ledsen och slutkörd.   
antingen är det du eller jag som får göra något åt detta.      
hur fan tror du jag kom in i  anorexian/bulimin?     jag mår så psykiskt dåligt över att va här.      jag ger snart upp. det krävs snart inte mycket mer tills det sker.           och du då .... ;s        näh!  jag pallar inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0