icke godkänt.

Denna dagen har bara varit så hemskt.   så hemsk!

vaknade imorse, visserligen var jag ledig idag men för att plugga lite extra inför provet så gick jag upp sju, och rå pluggade.      kändes hyfsat bra.. och påvägen dit bulltade hjärtat extremt snabbt samt mitt huve höllt nog på att explodera. synd om mig ja.

väl framme i den här lokalen mådde jag ännu dåligare,     provet var jätte svårt och jag visste inte vad jag skulle ta mig till helt enkelt.   70 frågor, minsta rätt för godkänt var 52.    Mitt resultat blev 40 poäng.    åh vad jag är kass kan jag säga.
Nej faktiskt, det var jättesvårt och jag tänker inte ge mig, vilket jag gjorde först, men pappa tvingar mig trots allt (aa) haha.

så nu har jag fått en ny uppskrivningstid den 9 Oktober, så ska få nya böcker och grejer, (NYARE)  och plugga lite vardag.  sen får vi helt enkelt hoppas på det bästa.    MIN KINGIS VILL JU UT PÅ VÄGEN NU. gah!

Jag skulle egentligen också ha spanskläxa till imorgon, 52 glosord. och jag som aldrig läst spanska ( nte ens i grundskolan ) mådde ännu sämre kan jag säga.     men snackade nyss med marianne raring och det var ändrat. så det känns hyfsat mycket bättre.         jag ska snart käka med familjen och senare bege mig ut till garaget och hjälpa racingteamet att packa & lasta bussen inför tors - sön tävlingen i Danmark/Jylland.    hörs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0