fitt väder.

Sikken helvetes jobbig och dryg arbetsdag idag,   har nog inte varit med om något värre.   regnat hela dagen också så det gjorde ju saken ännu värre, nej pusst.
Pappa kom hem imorse vid fyra och jag blev dunder glad, sov dock men nu är han i min närhet iaf!   ..

Nyss kommit ur duschen efter en halvtimmes jogging i regnet min älskade vovve,  skönt att röra på sig eftersom jag står stilla hela dagarna på jobbet.  .. men jag får se det positivt   - på fredag blir det att åka ner till bönnårna och festa och sen nästa vecka bär det av till hbg till min favorit ! åh i miss you honey.

ikväll blir det att käka en härlig middag med familjen, eftersom pappa är hemkommen från tävlingen i Norge så blir det hans favoritmat, husmanskost - nämligen köttfärslimpa!  .. sen blir det en film och en popcorns skål .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0