en dag som jag verkligen behövde.

puh! jag måste bara säga att jag har nog aldrig varit så här trött som är jag är ikväll. utmattande att vara på landet, hih (a)
det blev ingen becky idag, utan nej!    efter lunchen blev det datan en stund för att koppla av lite , och då helt plötsligt fick man sms av robin nordahl som tyckte jag skulle komma ner till han och Thomas i Simrishamns trakten, så då gjorde jag det.  blev pizzeria och epaåkande med pågarna! mysigt.     en dag som jag verkligen längtat efter, man känner sig så fri med dem.        en himla massa bråk dock med min mamma på hemresan,   men sånt är livet.. får helt enkelt leva med skitet.          tack för en jättetrevlig kväll t & r <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0