center syd med bästa vän <3

Idag var det egentligen bestämt att jag skulle ta tåget upp till Kirran, men så blev det dock inte.     Bråk med mamma förstörde det hela! , jag hoppas på en annan dag snarast raring <3.
Vaknade vid åtta, halv nio .. hade ingen jävla anning om vad jag skulle göra idag , ligga hemma? noway.
det fick bli ett snabbt sms till becky på undran om hon var sugen på en hel dag på Center Syd , självklart var hon de..
Mötte upp henne på bussen från Blentarp till Veberöd halv tio! , där träffade man även Emelie Frank, sötnos det dära.
Väl inne i Lund blev det Ica Malmborgs en runda för att införskaffa frukosten som jag glömde att äta imorse ( becky också ) pga av att bussen var så tidig och jag så sen! (a) hih ..
Skagen toast och kaffe latte, dagen räddad.         bjuder på lite bilder nedan ox.

1500 kronor fattigare därifrån kom jag, fast det mesta var himlans fynd så janni är nöjd.   
tack för en jättetrevlig dag snäckan, <3




rebecka hög in på sin tonfisks baguette!

rebecka är lycklig med sin tonfisks baguette!




här kom ju även en bild på självaste mig!





min outfit var inte den bästa, regn och blask blev det idag, inte vad jag hade planerat dock ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0